Heb je een vraag? We helpen je graag zo goed mogelijk!

Algemene vragen
Vragen over Goodcoins
Vragen over de Goodcard
Vragen over onze Shop

 

Algemeen

Ik kan niet inloggen. Wat nu? 

Hè, wat jammer. Natuurlijk kan het voorkomen dat er wel eens iets fout gaat. Maar maak je geen zorgen, we doen altijd ons best je problemen op te lossen. Je kunt eerst proberen je wachtwoord te herstellen. Als je je wachtwoord vergeten bent, kun je dit hier of op de inlogpagina onder “Wachtwoord vergeten?” herstellen. Als het niet wil lukken, kun je altijd even contact opnemen met onze klantenservice.

 

Waar vind ik jullie Algemene Voorwaarden?

De Algemene Voorwaarden vind je hier. Als je ze later graag nog eens wilt doorlezen kun je rechtsonderin het linkje “Algemene Voorwaarden” vinden.

 

Waar kan ik een klacht indienen?

Ondanks het feit dat wij ons best doen onze klanten zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het natuurlijk voorkomen dat je niet tevreden bent. We betreuren dit natuurlijk wel, maar staan nog altijd klaar om je zo goed mogelijk van dienst te zijn.  Hiervoor kun je dan altijd contact opnemen via  klantenservice@goodclub.nl. Daarnaast kun je telefonisch contact met ons opnemen. Voor meer contactinformatie kijk je hier!

 

Waar kan ik allemaal mee betalen? 

In onze verzilvershop kun je  met zowel Goodcoins als een Goodcard afrekenen. Dit houdt in dat je, wanneer je een Goodcard hebt gekregen, niet per se Goodcoins nodig hebt om iets uit de shop te kunnen kopen. Heb je geen Goodcard? Doe iets goeds bij één van onze partners! Zo spaar je Goodcoins op die je daarna kan gebruiken om je aankopen te doen. Je kunt daarna via iDeal afrekenen. 

 

Hoe kan ik mijn account bij jullie verwijderen? 

Natuurlijk kun je je Goodclub account altijd opzeggen, hoe jammer wij dat ook vinden...! Hiertoe stuur je een mailtje naar klantenservice@goodclub.nl. Met het opzeggen van je account, komen je Goodcoins te vervallen. En mocht je weer bij de club willen, dan ontvangen we je weer met open armen (en een Goodcoin)!

 

Goodcoins

Wat zijn Goodcoins en wat kan ik ermee?

De Goodcoin is het eerste ruilmiddel dat alleen maar goeds met zich meebrengt! Goodcoins krijg je door goede dingen te kopen of te doen bij één van onze spaarpartners. Elke keer als jij iets goeds doet, word je er voor beloond!  Met je gespaarde Goodcoins kun je verschillende dingen doen. Je kunt bijvoorbeeld met korting goede producten kopen, of je kunt het gebruiken om te investeren in een goed doel! Goed hé? 

 

Hoe krijg je nou een Goodcoin?

De meeste van onze spaarpartners geven Goodcoins aan iedereen. Meestal kun je uit de informatie op de websites van onze spaarpartners en onze eigen spaarpartners pagina opmaken hoeveel Goodcoins je krijgt. Wanneer je een bestelling plaatst, krijg je je Goodcoins automatisch meegeleverd in je pakketje. Deze Goodcoins kun je daarna toevoegen aan je Goodclub rekening! 

Er zijn enkele spaarpartners die ervoor kiezen hun Goodcoins enkel aan Goodclub leden te geven. Deze spaarpartners hebben dit toegevoegd aan hun betalingsprocedure. Wanneer je online een bestelling bij hen afrekend, zie je dit vanzelf voorbij komen. 



Kan ik bij jullie ook Goodcoins verdienen? 

Onze webshop is puur gericht op het verzilveren van je Goodcoins. Er zijn verschillende manieren om Goodcoins te krijgen, bijvoorbeeld door leuke inspiratievolle producten te kopen in onze shop of te investeren in goede doelen. Daarnaast kun je met vrijwilligerswerk ook Goodcoins verdienen! Het aantal Goodcoins dat achter het bedrag staat, staat voor het aantal Goodcoins dat je maximaal kunt inzetten bij de bestelling van je product. 

 

Hoeveel is een Goodcoin waard?

Goodcoins zijn € 1 waard, en dit zullen ze altijd blijven!

 

Moet ik altijd met Goodcoins betalen?

Het moet niet, maar het mag natuurlijk altijd! Als je toevallig een Goodcard in bezit hebt, kun je deze gebruiken in onze shop. Wanneer je je Goodcard gebruikt als betaalmiddel, hoef je geen Goodcoins meer te spenderen om af te rekenen.

 

Hoe kan ik Goodcoins doneren aan milieudefensie?

Volg de volgende stappen:

- Ga naar doneer-je-goodcoins-aan-milieudefensie
- Kies de waarde die je wil doneren middels de pijltjes omhoog of omlaag
- Klik op BESTEL (hierna ga je door naar de winkelmand)
- Ben je nog niet ingelogd log dan in en keer terug naar de winkelmand
- Kies het aantal Goodcoins gelijk aan de eerder gekozen waarde en klik op GEBRUIK
- Kies voor AFREKENEN en op de volgende pagina voor BETALEN

 

Waar kan ik mijn Goodcoin saldo checken?

Het saldo van je Goodcard is anders dan je Goodcoin saldo. Je Goodcoin saldo kun je checken door in te loggen met je accountgegevens. Daarna krijg je je saldo meteen te zien!

 

Hoe kan ik Goodcoins bijboeken?

Je kunt de Goodcoins die je ontvangt gemakkelijk bijboeken via je accountpagina. Log in op onze website met je accountgegevens. Je ziet daarna meteen het blokje “Goodcoins bijboeken” staan!

 

Goodcard

Wat is een Goodcard en wat kan ik ermee?

Een Goodcard is dé duurzame cadeaukaart. Je kunt het tegoed aan euro's op je Goodcard besteden in de shop. Kies uit  goede producten, investeer in een duurzaam startend bedrijf of geef aan een goed doel. Ook kun je je Goodcard besteden in een van de 21 WAAR cadeauwinkels, bij de vestigingen van BsaB en online bij aGreenStory.

 

Wat zijn de levertijden van Goodcards?

Levertijd is maximaal 5 werkdagen!

 

Waar kan ik een Goodcard kopen?

De Goodcard kun je op onze website bestellen via deze pagina. Ook kun je langsgaan bij één van de 21 WAAR cadeauwinkels, waar je ze gemakkelijk aan de kassa kunt kopen. 

 

Wat zijn de verzendkosten van een Goodcard?

De verzendkosten voor een Goodcard zijn € 1,50 per bestelling.

 

Hoe bestel ik een Goodcard?

Rechtsboven vind je het kopje GOODCARD. Als je daarna klikt op Goodcard Bestellen land je op een pagina waarop je uit diverse producten kunt kiezen. Kies de Goodcard(s) en/of de verpakking(en) die je wilt hebben, en hoeveel tegoed je op de kaart(en) wilt zetten. Voer je factuur- en/of afleveradres in en klik op de knop "Check je order". 

 

Ik heb een Goodcard, maar geen Goodcoins. Kan ik nog wel bij jullie terecht? 

Maar natuurlijk! Je kunt in onze shop afrekenen met Goodcoins, óf met een Goodcard. Wanneer je één van de twee in je bezit hebt kun je altijd bij ons afrekenen.

 

Het saldo op mijn Goodcard is niet toereikend. Wat nu?

Heb je iets uitgezocht dat meer kost dan je cadeautegoed? Geen nood! Je kunt in de shop altijd bijbetalen via iDeal. In de WAAR winkels en bij BsaB kun je uiteraard ook contant of met pin bijbetalen.

 

Hoe lang is het tegoed op mijn Goodcard geldig?

Het cadeautegoed op je Goodcard is tot twee jaar na uitgifte geldig.

 

Kan ik ook zonder Goodcard producten uit jullie shop bestellen? 

Natuurlijk! Het is alleen wel zo dat je, wanneer je geen Goodcard hebt, minimaal één Goodcoin moet spenderen per produkt om een bestelling te kunnen plaatsen. Wanneer je een product hebt gevonden dat je graag wilt hebben, kun je door op je winkelwagen te klikken je bestelling afronden. Laat de velden betreffende de Goodcard gewoon leeg, dan wordt het volledige bedrag via iDeal met je afgerekend. 

 

Bij het afrekenen en het opvragen van mijn Goodcard saldo wordt mij een 5-cijferige code gevraagd. Waar vind ik deze? 

Bij ontvangst van je Goodcard zie je op de achterkant een barcode en een krasvakje. Achter dit krasvakje zit een 5-cijferige code die je dient in te voeren wanneer je je saldo opvraagt, of als je wilt afrekenen met je Goodcard. 

 

Ik kan mijn Goodcard niet activeren. Wat nu? 

Het kan zijn dat je verward raakt door de mailtjes en codes die we van je vragen wanneer je je Goodcard probeert te activeren. We begrijpen dit, en doen daarom ons best dit proces zo makkelijk mogelijk voor je te maken. Open anders even je mail, en kijk of je een pincode van 4 cijfers kunt vinden. Zo niet, neem even contact op. Zo ja, voer deze code in bij het activeren van je Goodcard en alles zou moeten werken. Veel plezier! 

 

Ik heb meerdere Goodcards besteld, maar krijg maar één PIN-code via de mail. Wat nu? 

Geen zorgen! De PIN-code activeert alle Goodcards in één keer. Zo scheelt het je wat tikwerk wanneer je iemand iets leuks cadeau wilt doen.

 

Shop

Ik wil afrekenen, maar heb geen Goodcoins. Wat nu?

Onze shop is een verzilvershop. Dit betekent dat je minimaal één Goodcoin per produkt moet inzetten om je bestelling te kunnen afrekenen. Je ontvangt wel wanneer je je bij ons registreert als nieuwe klant https://goodclub.nl/login-register gelijk a1 1 goodcoin, zo kun je dus gelijk al je favoriete produkt bestellen, dat scheelt! Heb je nog geen Goodcoins? Er zijn diverse manieren om ze te verzamelen! Klik hier voor een overzicht van onze spaarpartners.

 

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten variëren afhankelijk van de gekozen producten, maar zijn maximaal € 6,75 per bestelling (m.u.v Fietsen). Als je meerdere producten per keer bestelt, betaal je dus maximaal € 6,75 aan verzendkosten. De exacte verzendkosten worden duidelijk vermeld voordat je betaalt.

 

Wat zijn de levertijden?

De levertijden die we aanhouden zijn in principe 5 werkdagen, maar het kan soms voorkomen dat het iets langer duurt. De reden hiervoor is dat Goodclub werkt met externe leveranciers, waardoor we de levertijd van 5 werkdagen niet altijd kunnen garanderen.

 

Mijn betaling met iDeal is mislukt en nu zijn mijn Goodcoins en/of het saldo op mijn Goodcard weg. Wat nu?

Geen paniek! Bij het mislukken of voortijdig afbreken van een iDeal betaling, kan het gebeuren dat de geselecteerde Goodcoins of het tegoed op je Goodcard wel afgeboekt worden. Deze worden dan binnen 30 minuten automatisch teruggeboekt. We vragen dus even je geduld en dan kun je je bestelling opnieuw plaatsen. 

 

Ik mis nog een product/evenement/aanbieder! Waar kan ik jullie tips geven?

Tips zijn bij ons natuurlijk altijd welkom! Als je iets onze shop mist, kun je dit doorgeven door een mailtje te sturen naar klantenservice@goodclub.nl

 

Ik wil graag tickets bestellen voor een evenement, hoe werkt dit?

We bieden inderdaad e-tickets aan voor goede evenementen en initiatieven die zeker de moeite waard zijn een keer te bezoeken! De verantwoordelijkheid voor afhandeling van de verkoop ligt verder bij het evenement zelf. Dit kan per evenement verschillen! Verder werkt het bestellen van kaartjes precies hetzelfde als bij normale producten.

 

Ik wil mijn product(en) retourneren. Hoe werkt dit? 

Oei.. Was er iets mis met je bestelling? Laat het ons weten! Dan gaan we samen met jou zoeken naar een goede oplossing. 

Wil je het product retourneren?  Dat kan. Stuur binnen 14 dagen een berichtje naar klantenservice@goodclub.nl. Voeg hierbij het bevestigingsmailtje dat je van ons hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling. Vermeld ook de reden van retour. Wij zorgen er dan voor dat je binnen 2 werkdagen de juiste retourbon met verzendadres via de mail ontvangt. Deze bon voeg je bij je retourpakket.

Retourneren mag binnen 14 dagen. Het product moet voldoende gefrankeerd, ongebruikt, onbeschadigd en in de originele verpakking retour worden gestuurd, conform onze algemene voorwaarden. Na ontvangst en controle van de retourzending ontvang je binnen 30 werkdagen het aankoopbedrag van de producten die retour gezonden zijn - exclusief verzendkosten - retour. Het aankoopbedrag wordt teruggestort op de rekening waarmee de bestelling is betaald. Heb je betaald met een Goodcard, dan krijg je van ons een nieuwe Goodcard met de bestede waarde die je hebt uitgegeven.

 

Ik wil mijn product(en) ruilen. Hoe werkt dit?  

Via onze shop kun je een artikel niet direct omruilen. Wel kun je het artikel binnen 14 dagen retourneren en het nieuwe gewenste artikel alsnog online bestellen. Onder het kopje Ik wil mijn product(en) retourneren. Hoe werkt dit? lees je hoe dit werkt!